קורס מדריכי פילאטיס משולב

ברוכים הבאים לקורס מדריכי פילאטיס משולב שלנו! הקורס שלנו נועד לעזור לך להעמיק את ההבנה שלך בעקרונות ויג'ננה ובמקביל לתת לך את הכלים והטכניקות הדרושים כדי ללמד פילאטיס. באמצעות התוכנית שלנו, נדריך אותך כיצד לשלב פעילות גופנית עם מדיטציה, נשימה ומיינדפולנס על מנת ליצור תרגול הוליסטי. אנו גם נספק הדרכה כיצד ללמד בבטחה וביעילות שיעורי פילאטיס, כך שהתלמידים שלך יוכלו להפיק תועלת ממגוון היתרונות שצורת פעילות גופנית זו מציעה. הצטרפו אלינו לחוויה סוחפת שתאפשר לכם לבוא לתרגל ולהעמיק את רוח העקרונות של ויג'ננה תוך רכישת כלים להוראת יוגה.

קורס מורים ליוגה נועד לצייד את המשתתפים בידע ובכישורים הדרושים כדי להפוך למורה מצליח ליוגה. באמצעות מפגשים מעשיים, סדנאות לימוד ולימודים מקוונים, קורס זה מעודד יוגים לשמור על בריאותם ולפתח יכולת תפקודית בחיים, על המזרן ומחוצה לו. עם דגש על רווחה הוליסטית, קורס זה מציע הדרכה חשובה שתעזור למורים ליוגה לטפח תרגולים מודעים לתלמידיהם.

יוגה היא תרגול רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להביא ריפוי פיזי, נפשי ורוחני לאנשים. עם קורס מקיף זה, תקבל את הידע והמיומנויות הדרושים כדי לעזור לאחרים לנצל את הפוטנציאל של היוגה. מאסאנה ופרניאמה ועד מדיטציה ופילוסופיה, קורס זה יספק לך את הכלים הדרושים כדי לעזור לאחרים למצוא שמחה בתרגול היוגה שלהם.

הסדנאות שלנו